۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۳۲

شجاعی در گفتگو با مهر:

برای احیای ذوب‌آهن نیاز به صبر و حمایت داریم/ آذری گفت باید برگردی

برای احیای ذوب‌آهن نیاز به صبر و حمایت داریم/ آذری گفت باید برگردی

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد این تیم برای بازگشت به روزهای اوج و احیا شدن، نیاز به صبر هواداران و حمایت مدیران باشگاه و کارخانه دارد.

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بازگشت به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان،گفت: روزی که از ذوب‌آهن استعفا دادم، به یکی از اعضای هیات مدیره گفتم که از حقم گذشتم اما شما مطالبات بازیکنان را پرداخت کنید تا برای بقا تیم با مشکلات بسیاری مواجه نشده و هزینه‌های اضافه‌ای پرداخت نکنید.

وی با بیان اینکه این دو سال برایش بسیار سخت گذشت اما خوشحال است ذوب‌آهن در لیگ برتر باقی‌ماند و افزود: چند روز پیش آقای سعید آذری با من صحبت کرد و به من گفت باید به تیم بازگشته و کار را برای موفقیت با قدرت آغاز و ادامه دهید. همچنین در بستن و آماده‌سازی تیم به ما کمک کنید و من هم به خاطر به این درخواست پاسخ مثبت دادم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم معرفی شود تا با مشخص شدن برنامه‌های آماده‌سازی و اردوهای تدارکاتی، بتوانیم تیم را به خوبی برای حضور در لیگ چهاردهم آماده کنیم.

شجاعی در مورد اینکه آیا با حضور شما در ذوب‌آهن احتمال حضور ابراهیم‌زاده در این تیم بیشتر شده؟، اظهار کرد: آنطور که شنیده‌ام ابراهیم‌زاده، کریمی و یک دو مربی دیگر جزو گزینه‌های هدایت تیم برای فصل آینده هستند که قرار است تا روز 20 اردیبهشت‌ماه سرمربی تیم مشخص شود.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن فصل آینده می‌تواند به روزهای خوب گذشته‌اش باز گردد، تاکید کرد: مربیان در برخی از تیم‌ها با تغییر 4-5 بازیکن، تیم خود را برای قهرمانی در فصل بعد تقویت می‌کنند اما در این مدت حدود 10-11 بازیکن تاثیرگذار از ذوب‌آهن رفتند و به نوعی تیم نابود شد. پس این تیم برای بازگشت به روزهای اوج و احیا شدن، نیاز به صبر هواداران و حمایت مدیران باشگاه و کارخانه دارد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان گفت: فکر می‌کنم با حمایت مدیران کارخانه و مدیران باشگاه، تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل آینده با آرامش بیشتری در مسابقات به میدان رفته و به تیمی تبدیل خواهد شد که هواداران و مردم فوتبالدوست انتظار دارند.

کد خبر 2284304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha